xxxsaturn | Дата: Суббота, 04.03.2017, 15:18 | Сообщение # 1 |
Лейтенант
Группа: Администраторы
Сообщений: 63
Репутация: 0
Статус: Offline
| Рульова тяга - це одна з ключових складових системи управління автомобілем. Саме на неї покладена місія «сполучної ланки» між колесами і кермом, саме вона відповідає за поворот в потрібний час і потрібний кут. І навіть незначні пошкодження тяги приводять до сповільненої реакції авто, погіршення управління, стуку і підвищеного зносу покришок. Основною причиною швидкого зносу рульових тяг є дорожнє полотно, а конкретніше - його нерівності. Ями, вибоїни, горби тощо. «Приємні моменти» вітчизняних доріг скорочують життя наконечників рульових тяг. Крім того, сам водій того не відаючи може сприяти цьому: агресивна їзда, підвищене навантаження на автомобіль, різка зміна стилю водіння - все це може призвести до її несправності системи управління авто.
Якщо розглядати систему рульового управління в цілому, то найбільш проблемними виявляться наконечники і рульова тяга, велика частина яких не підлягає обслуговуванню і ремонту. Деякі «народні умільці» часто беруться за ремонт одноразових шарнірів, але варто пам'ятати, що все має свій ресурс і на рульовому управлінні економити не потрібно. Якщо якась деталь зносилася, ви можете замінити її на комплектуючі CTR з каталогу для ZAZ, Deawoo, Lanos.
Під брендом CTR випускає комплектуючі корейська компанія Central Corporation, яка в недалекому минулому представляла японський підрозділ GMB. Сьогодні CTR - це самостійний концерн, який виступає в ролі одного з провідних світових автовиробників комплектуючих і автозапчастин для представників корейської автопромисловості.
Основна спеціалізація компанії - комплектуючі ходової частини, а саме:
наконечники CTR тяги кермові CTR кульові опори і важелі CTR тяги стабілізаторів CTR кермові наконечники CTR підвіски CTR Кермові тяги CTRВисокое якість і сучасні технології дозволяють CTR давати гарантію на свої продукти не менше 100 тис. Км. пробігу. І навіть на вітчизняних дорогах, які ніяк не можуть похвалитися своєю бездоганністю, комплектуючі CTR гарантують мінімум 70-80 тис. Км. пробігу. Якість запасних частин Central Corporation давно визнано в усьому світі, до того ж вартість рульової тяги CTR не поза межами, і навіть якщо ви зважитеся провести заміну самостійно - тут немає нічого складного.
Головне заздалегідь діагностувати знос рульової тяги. Зробити це можливо одним з доступних методів: Метод перший: розженете автомобіль до швидкості 50-60 км / год і починайте крутити кермо в різні боки (природно, в умовах безпеки і при наявності порожній дороги). Машина повинна блискавично реагувати на ваші рухи, якщо з'явилися затримки - пора міняти рульову тягу.
Метод другий: можна покрутити кермо стоячи на місці. Робіть плавні рухи вліво-вправо і спостерігайте за колесами. У разі якщо вони відстають від ваших дій і рухаються нерівномірно - необхідний ремонт наконечників.
Метод третій: спробуйте виявити знос візуальним методом. Наконечники і кульові опори рульової тяги знаходяться в спеціальному захисному чохлі, який запобігає їх від бруду, пилу, сторонніх предметів тощо. Якщо чохол покрився тріщинами, має видимі відшарування або патьоки - заміни рульової тяги не уникнути.
Про несправності рульової тяги може свідчити сторонній звук і стукіт при поворотах, вільний хід керма. Сильний знос шарнірів або наконечників потягне за собою неточне управління, відхилення від заданого шляху і радіуса повороту, що може привести до серйозних ДТП.
Заміна рульової тяги Як ми вже говорили вище, заміна рульової тяги CTR не відрізняється складністю - головне знайти оглядову яму, накидний ключ і знімач. Ремонт тяги найчастіше передбачає її повну заміну, рідше - заміну наконечників, здійснити який самостійно зможе будь-який автомобіліст зі стажем. Проблема може виникнути лише при збереженні сходження коліс.
Для початку слід зняти гайки, які тримають наконечники. Потім видавити наконечники з петель за допомогою знімача, перемістити пильовик до наконечника і послабити контргайку, що сполучає тягу і рульову рейку. Пол справи зроблено - після демонтажу однієї рульової тяги переходимо до іншої. І для того, щоб не потрапити в автосервіс на розвал / сходження коліс - виміряйте довжину старої тяги і зробіть таку ж на новій.
Далі підрахуйте обороти, які були здійснені при відкручування наконечника. Ця здавалося б не потрібна річ необхідна для того, що в подальшому уникнути проблем зі сходженням коліс. Наступний крок - від'єднайте стару рульову тягу від кульового шарніра і починайте на її місце кріпити нову рульову тягу CTR. Не забудьте зробити таке число оборотів при установці наконечника, яке ви зробили під час демонтажу старого. Закрутіть контргайку, гайку кульового шарніра і рульового механізму. Встановіть колесо на місце і обов'язково перевірте розвал / сходження.
Для початківців автомобілістів пропонуємо скористатися відео-уроком по заміні рульових наконечників. http://www.youtube.com/watch?v=TvOFME3ftwk
|
|
| |