Всё о авто Пятница
19.07.2024
14:06

Приветствую Вас Гость
RSS
Разборка редуктора - Авто Форум ГлавнаяРегистрацияВход
[ Новые сообщения · Участники · Правила форума · Поиск · RSS ]
  • Страница 1 из 1
  • 1
Разборка редуктора
xxxsaturnДата: Пятница, 15.05.2015, 15:48 | Сообщение # 1
Лейтенант
Группа: Администраторы
Сообщений: 63
Репутация: 0
Статус: Offline
Для заміни діафрагми і очищення клапанів необхідно розібрати редуктор. Спочатку треба зняти електромагнітний клапан і відгвинтити гвинти кришки другого ступеня редуктора.
Після того як кришка знята, витягують діафрагму і открепляют клапан від важеля, вісь важеля виймають, а клапан оглядають на герметичність. Для перевірки другої діафрагми потрібно відвернути чотири гвинти кріплення розвантажувального кільця, вийняти його і зняти діафрагму.
Після очищення і огляду всіх деталей другого ступеня редуктор збирають у зворотній послідовності.
Якщо потрібно перевірити першу сходинку, потрібно відгвинтити кришку із зворотного боку, вийняти пружину і оглянути діафрагму. Якщо при перевірці діафрагми виявлено, що деталь розбухла, розшарувалася, з'явилися місця, роз'їдені різними агресивними хімічними речовинами порвалася або зносилася, її замінюють новою.
У ході перевірки редуктора всі складові елементи системи промивають бензином. При установці нової діафрагми необхідно домогтися повного збігу отворів у деталі з гвинтовими кріпленнями, при установці важеля його трохи нахиляють убік редуктора.
Після складання редуктор слід перевірити на герметичність, для цього на всі з'єднання пензликом наносять мильний розчин, після чого щільно затикають спеціальною заглушкою вхідний патрубок газу, а через вхідний штуцер починають подавати стиснене повітря під тиском в 0,05 МПа. В отвір, розташоване в центральній частині кришки редуктора, вставляють дерев'яну палицю з тупим кінцем і обережно натискають нею на діафрагму другого ступеня редуктора. У тому випадку, якщо герметичність на не порушилася, бульбашки повітря на нанесеному мильному розчині чи не з'являться.
Для перевірки герметичності випарника редуктора один штуцер затикають пробкою, а через другий починають подавати стиснене повітря, обидва штуцери і місця з'єднання корпусів редуктора обробляють мильним розчином. У тому випадку, якщо при подачі повітря на поверхні не з'являться бульбашки повітря, випарник герметичний.
Після перевірки редуктора його встановлюють на автомобіль.
У холодну пору року слід уважно стежити за станом редуктора, утеплювати двигун і редуктор і не допускати проникнення всередину холодного повітря. Особливу увагу треба приділити перевірці роботи термостата - в нормі він повинен нагріватися першим і обігрівати радіатор.
При підготовці автомобіля до зими слід провести очистку охолоджуючої системи двигуна від накопичених окалини, іржі, різного механічного сміття, так як в зимовий час порушення процесу теплопередачі через утрудненого руху теплоносія призведе до утворення крижаних пробок і промерзання як самого редуктора, так і карбюратора, в результаті чого двигун не зможе працювати ні на газі, ні на бензині.
Щоб цього не сталося, потрібно ретельно прочищати не тільки теплообмінні елементи самого редуктора, але також перевіряти всі канали руху охолоджуючої рідини.
 
  • Страница 1 из 1
  • 1
Поиск:
Новый ответ
Имя:
Текст сообщения:
Код безопасности:

Яндекс.Метрика
Copyright MyCorp © 2024
Бесплатный хостинг uCoz