Всё о авто Пятница
29.03.2024
09:19

Приветствую Вас Гость
RSS
Тест драйв ВАЗ 2110 - Авто Форум ГлавнаяРегистрацияВход
[ Новые сообщения · Участники · Правила форума · Поиск · RSS ]
  • Страница 1 из 1
  • 1
Авто Форум » ВАЗ » 2110 » Тест драйв ВАЗ 2110 («Десятка» до сотни)
Тест драйв ВАЗ 2110
xxxsaturnДата: Пятница, 15.05.2015, 14:43 | Сообщение # 1
Лейтенант
Группа: Администраторы
Сообщений: 63
Репутация: 0
Статус: Offline
На вигляд звичайна - «десятка», за документами - півтора літра. А насправді - один і сім, і розгін до сотні - за десять секунд. Це напівсерійні чудо цілком офіційно продається, і «Газета.Ru» вирішила розібратися, чи варто воно своїх грошей.

Реакція у всіх, кому я розповідав, що ми взяли на тест «десятку» з 125 кіньми під капотом і 10-секундним розгоном до сотні, одна і та ж: а що ж, мовляв, наші досі таких не випускали - дивишся, їх і лаяли б менше. Але, коли повідомляєш про ціну, настрій міняється - і правильно, напевно, робили, що не випускали, $ 12 тис. - Це не для російської машини. Загалом, неоднозначність цього автомобільному об'єкта проявляється буквально з першої хвилини.

Російські автомобілісти взагалі люблять втілювати в реальному житті казки про перетворення Попелюшки на прекрасну принцесу, Бридке Каченя - в лебедя та інші, що розгортаються за тим же сценарієм. З вигляду кшталт «запор» «запором», а як включить турбіну, випустить підкрилки та штурвал на себе потягне - бережіться, «Мерседеси». Любов до тюнінгованим нащадкам російського автопрому, що виросла з радянської звички "допрацьовувати власними силами», покращувати і прикрашати, пережила прихід іномарок і анітрошки не ослабла. Здавалося б, що може бути простіше: купив собі за ті ж $ 12 тис. Kia Rio у непоганій комплектації, супернавернену "Нексію" або що-небудь в тому ж дусі - і отримуй задоволення. А патріотично налаштовані драйвери точать двигуни, розріжуть колісні арки, вваривают якісь нові балки - словом, роблять все, щоб їх «попелюшка» показала велику дулю іноземної «мачусі». Сил, часу і грошей не шкодують.

У нашій «десятці», правда, все зроблено кілька більш професійно.

Ніхто на блок циліндрів не робив замах, двигун не розточувати.

Фахівці з «Автомира» поставили на вазовский 16-клапаннік новий колінчастий вал, поршні і клапани, оригінальні розподілвали з регульованими шестернями, а також перенастроїли програму управління двигуном. Цю частину роботи салон оцінює в три з невеликим тисячі доларів - втричі дорожче самого мотора, що піддався доробці. У підсумку замість звичних півтора літрів вазовского робочого об'єму за рахунок більшого ходу поршнів вийшло 1,7 літра, а потужність збільшилася до 125 л. с. при 5800 оборотах.

До речі, в техпаспорті все залишилося як і раніше - півтора літра і 94 л. с.

Так що податок майбутній власник буде платити не за 10-рублевої ставкою, а за 5-рублевої - кому яке діло, чого там у неї всередині?

Втім, одним мотором справа не обмежилася - якщо при такому двигуні, пояснили розробники, залишити на місці всі інші «десяточний» вузли, машина підійшла б тільки самогубцю. Розганятися вміє - а гальмувати і дорогу тримати вже не виходить. Так що всі інші технічні зміни продиктовані, стверджують фахівці, міркуваннями безпеки. У КПП змінили передавальні числа, змінили і передавальне число головної пари, а в сам механізм перемикання вмонтували кулісу з укороченими ходами. У підвіску встановили однотрубні газові амортизатори високого тиску «Протек», а також нові пружини. У передній підвісці поставили більш жорсткі сайлент-блоки - для поліпшення керованості. На передні колеса встановили величезні вентильовані гальмівні диски Brembo, але позаду залишилися барабани. І нарешті, по-раллийному з'єднали верхні кінці передніх стійок міцною штангою.

Інші зміни, швидше, косметичні. Маленький спортивне кермо CWM смотрится, загалом, непогано, але крутити без гідропідсилювача бублик розміром з попільницю задоволення ще те. Сидіння «Протек Спорт» вартістю $ 750 за пару мають добре розвинену бічну підтримку, але коли забираєшся в машину, слід поберегтися, а то жорсткі краю впинаються в м'які частини. Ну і, ясна річ, задній спойлер, литі диски, низькопрофільний Michelin, глушник Remus Elegance. В общем-то, не так вже й багато, оснащення та обваження досить делікатні.

Чого не відняти у 125-сильною «десятки», так це вміння розганяти.

Варто завести двигун, як салон наповнюється басовитим рокотом, а по кузову біжить дрібне тремтіння - звук, треба відзначити, досить солідний. Правда, на швидкості дає про себе знати не дуже здорово підігнаний глушитель - його стукіт про днище вносить певний дисонанс у симфонію мотора. Ну а після 4 тис. Оборотів глушитель битися перестає, і двигун нарешті ловить потрібну ноту.

10 секунд паспортного розгону до сотні, звичайно, з «Порше» змагатися не дозволять, але з низького старту на світлофорі вперед потоку вирватися - це будь ласка. На відміну від справжнього спорткара ця "десятка" не дуже любить високі обороти і перестає радувати своєю приемистостью після 4-4,5 тисяч. Зате стартує легко і дуже ефектно, та й на 3-4 тисячах відразу відгукується на додавання газу, різко кидаючись вперед.

З гальмами, правда, все не так красиво. Дуже вже вони «десяточний». Коли мчиш під 150, мала чуйність на початку ходу педалі якось не радує. Підвіска «табуреточная» - п'ятою точкою відчуваєш будь-яку нерівність дороги. Це, втім, добре - в поворотах машина впевнено тримає задану траєкторію, і не так-то легко її з цієї траєкторії збити. Але для маневрів гарної підвіски мало - без відповідного рульового керування не обійтися. А тут все знову «по-десяточному». В околонулевой зоні реактивної дії на кермі немає зовсім, і тільки при досягненні деякого градуса кермо раптом починає прагнути назад. Та ще й як! У крутих поворотах бублик можна утримати лише двома руками. Це стандартна біда «десяток» - ВАЗ врахував побажання трудящих і зменшив гостроту «самарського» рульового управління. А тут воно було б дуже до речі - як ніяк, в «Порше» допрацьовували.

В іншому крута "десятка" нічим не відрізняється від своїх серійних побратимів. Та ж невиразна оглядовість через похилих передніх стійок, той же пластик з очевидними зазорами на торпедо, та ж комбінація приладів. А ціна-то - $ 12 тис.!

Втім, в салоні вважають, що покупець на таку машину обов'язково знайдеться. Тим більше що товар ексклюзивний, і випуск вимірюється в штуках на рік.

Як мені здається, у такої машини є два типи клієнтів. Перший - це прославлені піснями «хлопці з міських околиць», які вже накопичили грошей на модну тачку, але ще не спромоглися познайомитися з асортиментом світового автопрому. Головне - не забути затонувати вглухую, сабвуфер поставити - і вперед. А другий тип - це досить забезпечена людина, який береже Mercedes для парадних виїздів, а в повсякденному житті хоче чогось, щоб не шкода було, але й не занадто слабеньке. Ну а якщо забути про ціну - адже кожному приємно здивувати навколишніх і з гучним ревом зробити зі світлофора "мерина" на банальній "десятці".
 
Авто Форум » ВАЗ » 2110 » Тест драйв ВАЗ 2110 («Десятка» до сотни)
  • Страница 1 из 1
  • 1
Поиск:
Новый ответ
Имя:
Текст сообщения:
Код безопасности:

Яндекс.Метрика
Copyright MyCorp © 2024
Бесплатный хостинг uCoz