xxxsaturn | Дата: Вторник, 14.03.2017, 16:05 | Сообщение # 1 |
Лейтенант
Группа: Администраторы
Сообщений: 63
Репутация: 0
Статус: Offline
| Багато автомобілістів займаються не тільки зовнішнім і внутрішнім тюнінгом автомобіля, але і його ходової частини, що зазвичай має на увазі монтаж короткоходной лаштунки. Спочатку короткоходную кулісу використовували професійні автогонщики, так як завдяки їй набагато легше переключаються швидкості і коротшає хід важеля. Сьогодні це корисне і зручне пристосування через невисоку вартість і простоту монтажу встановлюється багатьма автолюбителями.
На Ладі Пріора це виконується наступним чином: спочатку для забезпечення доступу до гвинтів знімається декоративний чохол з рукоятки КПП і набалдашник в тому числі.
ladaКстаті, на рукоятці останній нічим не закріплюється і щоб його зняти треба, тільки, потягнути з достатнім зусиллям. Потім з важеля коробки, а вірніше з кардана знімається тяга, для чого ключем на «13» потрібно послабити хомут. До слова, для отримання доступу до рукоятки необхідно звільнення кульки блокуючого включення передачі заднього ходу. При цьому треба бути дуже уважним і за важіль тягнути сильно не треба, щоб звільнити кульку. Після демонтажу стопорного кільця, знімається рукоятка з пружиною знаходяться в пластиковому корпусі. Потім через салон витягується рукоятка разом з тягою. Для зручності вони роз'єднуються. Потім необхідно зняти кардан. За допомогою ключа на «10» стягується гумовий пильовик і після викручування фіксуючого кардан болта з лівого боку вони знімається.
Після демонтажу, зверніть увагу, що довжина штоків Карданчик різна. Ця проблема вирішується за рахунок укорочення «Калинівського» штока з урахуванням різновиду короткоходной лаштунки. Адже шток іноді цілком не підходить, а тому рукоятка виявляється зміщеною до ручнику. Шток зазвичай коротшає на 1-2 см не більше. Перед установкою «Калинівського» кардана, обробіть його внутрішню поверхню литолом.
|
|
| |