xxxsaturn | Дата: Вторник, 14.03.2017, 16:54 | Сообщение # 1 |
Лейтенант
Группа: Администраторы
Сообщений: 63
Репутация: 0
Статус: Offline
| Передні стійки на будь-якому автомобілі і Ладі Пріора, в тому числі забезпечують стійкість машини на дорозі і хорошу керованість, а тому ця деталь заслужено вважається однією з найважливіших в підвісці. Природно потрібно уважно стежити за справністю, працездатністю стійок і своєчасно міняти при необхідності. Несправність передніх стійок зазвичай проявляється у вигляді клацань, скрипів і глухих стукотів під час пересування авто по вибоїстій дорозі. Хоча ці симптоми нерідко виникають через поломки сайлентблоков або кульових опор. У зв'язку з цим спочатку проводиться діагностика всієї передньої підвіски (наконечників, кульових опор, рульових тяг і т.д). Взагалі, кожному господареві такого авто бажано знати як в умовах гаража власноруч виконується заміна передніх стійок Лади Пріора.
Спочатку потрібно переконатися, що несправні саме стійки. З цією метою взявши амортизатор двома руками, перевірте наявність люфту в з'єднаннях і впевніться у відсутності масляних патьоків.
Виконуємо заміну передньої стійки на Ладі ПріораУ несправної стійки масляні сліди залишаються на пильовику і поршні. Просто винесіть колесо і несправність стійки визначається тут же. До слова, більшість автомобілістів віддають перевагу стійок Асом, а точніше моделі: «Комфорт CLASSIC А170.2905.002 / 003-05, але вибирає кожен автовласник суто індивідуально на основі особистого досвіду і практики. Пам'ятайте, що стійки повинні бути якомога м'якше в поєднанні з прийнятною ціною, де першим забезпечується комфортна їзда, а останнім доступна ремонтопридатність машини. Корисно знати, що зручність і практичність стійок Асом полягає в тому, що вони бувають гідравлічними і розбірними. У разі, якихось несправностей, вони з легкістю реставруються особливими картриджами.
До речі, щоб замінити стійки на авто часу знадобиться порівняно небагато.
Втім, перед початком робіт слід запастися: особливим пристосування для стягування пружин, знімачем для расспресовкі рульових тяг і стандартним набором ключів. Спочатку авто пддомкрачівается з ремонтованої боку. Потім від'єднуються гальмівні шланги і витягуються з власників на стійці. Расшплінтовать рульової палець за допомогою ключа на «7» викручується гайка і випрессовивается наконечник.
Потім откручиваются гайки кріплять рульової кулак. Далі за допомогою ключа на «13» викручуються знаходяться під капотом гайки кріплення стійки. Після стягування пружин стійка демонтується і на її місце встановлюється нова.
|
|
| |