Всё о авто Пятница
19.04.2024
19:08

Приветствую Вас Гость
RSS
Лада Приора: разборка мотора - Авто Форум ГлавнаяРегистрацияВход
[ Новые сообщения · Участники · Правила форума · Поиск · RSS ]
  • Страница 1 из 1
  • 1
Авто Форум » ВАЗ » Приора » Лада Приора: разборка мотора
Лада Приора: разборка мотора
xxxsaturnДата: Вторник, 14.03.2017, 16:57 | Сообщение # 1
Лейтенант
Группа: Администраторы
Сообщений: 63
Репутация: 0
Статус: Offline
Розбір мотора на машині Ваз 2170 проводять для заміни зламаних елементів.

Для початку мотор потрібно зняти з авто, після цього виконати зняття головки блоку циліндрів, відключити коробку передач. Потім встановити блок на досить жорсткі опори і можна буде приступити до його розбирання.

Лада Пріора: розбирання мотораСледует зняти передній кронштейн опори агрегату. Для цього буде потрібно викрутити ключем на «13» три болта його фіксації до блоку мотора.

Потрібно зняти масляний фільтр.

Відгвинтивши при використанні торцевої головки на «10» два болта фіксації труби, що підводить водяного насоса до блоку мотора, її потрібно зняти.

На стику блоку і труби знаходиться ущільнювальна гумова прокладка. Її також слід видалити. При подальшій збірці, в незалежності від стану старої, буде потрібно встановити нову.

Виконується демонтаж водяного насоса і його прокладки ущільнення.

Слід зняти кошик зчеплення, відкрутивши 6 болтів її фіксації до блоку.

Далі потрібно зняти маховик, попередньо за допомогою маркера нанести мітку на нього і колінвал, щоб зафіксувати їх взаємне розташування. Якщо запланований монтаж нового маховика, немає необхідності в нанесенні мітки.

Після цього торцевою голівкою на «17» слід відкрутити 6 болтів його фіксації.

Потрібно зняти болти і сам маховик.

Блок потрібно перевернути догори масляним піддоном і за допомогою торцевої головки на «10» відкрутити болти фіксації картера.

Демонтуємо олійною картер і його прокладку ущільнення.

Потім потрібно відкрутити 3 болти фіксації маслоприемника.

Потрібно зняти і його і знаходиться в проточці його патрубка кільце ущільнювача з гуми. Яке, в разі пошкоджень або якщо сильно обтиснутими, потрібно замінити при подальшій збірці.

Потрібно зняти зубчастий шків з клонували. Для даної роботи потрібно підчепити його двома плоскими великими викрутками.

На носку коленвала в своєму пазу буде знаходитися стопорная шпонка шківа. Вона також може залишитися в проточці шківа. І в тому і в іншому випадку її потрібно видалити, щоб вона не загубилася.

Потрібно відкрутити 6 болтів фіксації корпусу масляного насоса до блоку мотора і зняти його.

Буде потрібно викрутити 6 болтів і зняти тримач заднього сальника коленвала. При цьому сам сальник залишатиметься в утримувачі. Між корпусом блоку і власником знаходиться прокладка ущільнення, яку також при складанні слід замінити, незалежно від стану старої.
 
Авто Форум » ВАЗ » Приора » Лада Приора: разборка мотора
  • Страница 1 из 1
  • 1
Поиск:
Новый ответ
Имя:
Текст сообщения:
Код безопасности:

Яндекс.Метрика
Copyright MyCorp © 2024
Бесплатный хостинг uCoz