Всё о авто Четверг
25.04.2024
15:29

Приветствую Вас Гость
RSS
Руководство по ремонту и эксплуатации ГлавнаяРегистрацияВход
Форма входа
Block title
Категории раздела
Мои статьи [12]
Поиск
Статистика
Яндекс.Метрика
Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
Главная » Статьи » Мои статьи

Диагностика электрооборудования

Для того щоб акумулятор тривалий час не виходив з ладу, необхідно дотримуватися кількох нескладних правил його експлуатації.
Своєчасно заряджати акумулятор.
Регулярно оглядати вузли його кріплення, при необхідності закріплювати їх.
Регулярно оглядати кришку акумулятора, звільняти і своєчасно очищати її від бруду за допомогою ганчірки і содового розчину (можна замінити його розведеним нашатирним спиртом).
Стежити за надійністю закріплення проводів.
Завжди щільно затягувати клеми і регулярно зчищати з них сліди окислів.
Якщо автомобіль тривалий час не експлуатувався, акумулятор заряджають спеціальним зарядним пристроєм згідно додається до приладу інструкції.
При експлуатації автомобіля в зимовий час в міських умовах, коли неминучі численні зупинки і часті запуски двигуна, акумулятор вимагає більш частої підзарядки.
Очищення клем проводів акумулятора
У домашніх умовах очистити клеми акумуляторної батареї можна за допомогою спеціального пристрою з ершеобразной щіточкою. Якщо його немає, можна скористатися наждачним папером з дрібним зерном.
Перед проведенням процедури спочатку необхідно послабити гайки клем акумулятора і від'єднати дроти, звільнивши кришку. Потім нашатирним спиртом або содовим розчином ретельно очистити кришку від бруду і за допомогою щітки зчищати з клем акумулятора сліди оксиду, поки вони повністю не зникнуть (рис. 76 а).
Потім перевернути пристрій і очистити висновки акумулятора, після чого знову приєднати дроти до покрити клеми і висновки спеціальним мастилом для запобігання їх подальшого окислення (рис. 76 6).

Для справної і довгої роботи акумулятора потрібно регулярно проводити перевірку рівня і щільності електроліту в батареях приладу.
Перевірка рівня електроліту в акумуляторі
У тому випадку, якщо корпус акумулятора прозорий, досить проводити візуальний огляд батарей, на бічній поверхні яких нанесені мітки максимального і мінімального рівнів. У нормі рівень електролітного розчину повинен знаходитися між ними.
Якщо корпус непрозорий, але на ньому позначку максимального рівня електроліту, потрібно відкрутити пробки батарей і перевірити його рівень, щоб електроліт був вище поверхні пластин не менше ніж на 1 см, але не перевищував максимальної позначки.
Якщо на корпусі не нанесені мітки рівня електроліту, для виконання огляду знадобиться скляна трубка завдовжки близько 10 см (рис. 77 а):
Трубка вставляється в заливний отвір батареї, поки вона не упреться у верхній край пластин (рис 77 б), після чого верхній край трубки закривається пальцем, трубка дістається з батареї і заміряється довжина стовпчика електроліту, що залишився в ній. Якщо довжина стовпчика не менше 10 см, рівень електроліту в нормі. Якщо рівень знижений, потрібно долити в батареї дистильовану воду (рис. 77 в). Після перевірки пробку загортають.

Так послідовно перевіряють всі батареї акумулятора.
Перевірка щільності електроліту в акумуляторі
Щільність електроліту дозволяє визначити ступінь розрядженого акумулятора. Для проведення заміру потрібні спеціальні прилади - ареометр або щільномір.
При вимірі щільності враховують температуру рідини і вводять відповідні поправочні показники при збільшенні температури понад 30 ° С або зниженні нижче -20 ° С (табл. 2).
Таблиця 2
Таблиця відповідності щільності електроліту температурі навколишнього середовища

Для проведення заміру на акумуляторної батареї відкручують пробку заливного отвору, вставляють в неї трубку густиноміра і, стискаючи гумову грушу приладу, набирають рідину в прилад. Спливаючий поплавок приладу показує відповідну щільність електроліту (рис. 78).
У нормі при температурі в межах + 20-30 ° С вона повинна становити 1,27 г / см3. Після проведення заміру кришку знову закривають.
Процедуру повторюють з кожної акумуляторною батареєю. Якщо щільність електроліту нижче 1,24 г / см3, акумулятор потребує підзарядки, для чого його потрібно зняти з автомобіля.

Якщо змиритися щільність киплячого електроліту, рідина грушею набирають у ареометр і чекають, поки всі бульбашки в електроліті не піднімуться на поверхню, після чого знімають показання щільності.

Категория: Мои статьи | Добавил: xxxsaturn (15.05.2015)
Просмотров: 460 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Copyright MyCorp © 2024
Бесплатный хостинг uCoz