Всё о авто Суббота
27.04.2024
07:22

Приветствую Вас Гость
RSS
Руководство по ремонту и эксплуатации ГлавнаяРегистрацияВход
Форма входа
Block title
Категории раздела
Мои статьи [12]
Поиск
Статистика
Яндекс.Метрика
Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
Главная » Статьи » Мои статьи

Подготовительные работы перед выездом автомобиля

Перш ніж вирушити в дорогу, слід перевірити технічний стан автомобіля. Дана процедура займе небагато часу, а по її закінченні ви зможете бути впевнені в тому, що всі агрегати і системи справні.
Почніть з огляду місця стоянки автомобіля: якщо на ньому виявлені патьоки масла чи інших рідин, слід усунути причину течі, перевіривши герметичність систем і агрегатів автомобіля.
Тепер можна приступати до перевірки тиску повітря в шинах. Якщо воно не відповідає нормі, доведіть його до потрібного значення. При зниженому тиску в шинах збільшується витрата палива і зношується протектор. Різниця тиску в межах 0,2-0,3 кгс / см2 може при гальмуванні привести до небажаного знесенню або заносу авто через погіршення параметрів його керованості і плавності ходу, а також до передчасного зносу шин. Для їх рівномірного зносу рекомендується переставляти колеса через кожні 30 000 км пробігу.
Періодично проводите в спеціалізованих майстернях балансування коліс і регулювання кутів установки передніх коліс (також через 30 000 км пробігу).
Доведіть до норми рівень масла в картері двигуна, якщо в ході перевірки виявлено його нестача.
Перевірте рівень масла в коробці передач. Якщо необхідно, долийте його. Для цього автомобіль необхідно встановити на рівну поверхню. Використовуйте масло тієї ж марки, що вливалося раніше. Не перевищуйте позначки МАХ в картері коробки передач більш ніж на 5 мм, в іншому випадку масло буде протікати через сальники і прокладки і до того ж підвищиться його витрати.
Не чекаючи, поки загориться контрольна лампа, регулярно перевіряйте рівень гальмівної рідини і в разі необхідності доливайте її. При доливанні використовуйте ту ж марку, що вже знаходиться в бачку.
Якщо вам доводиться занадто часто проводити дану процедуру, то це свідчить про несправність в гальмівній системі, яку ви можете усунути самостійно (див. Спеціальний розділ книги) або ж за допомогою звернення до фахівців. Щоб надалі уникнути даних проблем, своєчасно проводите повну заміну гальмівної рідини свіжою.
Її гігроскопічність сприяє активному поглинанню вологи з повітря, а це провокує появу на гальмівних деталях корозії і, що ще гірше, може призвести до аварійної ситуації на дорозі: при черговому інтенсивному гальмуванні у автомобіля просто відмовлять гальма.
Перевірку роботи системи гальм проводите на автомобілі, що стоїть. Для цього натисніть педаль гальма і зверніть увагу на опірність: якщо вона порушена і педаль без зусиль з вашого боку провалилася до підлоги, це свідчить про несправність гальмівної системи. Виїзд на такому автомобілі категорично заборонений!
Проконтролюйте роботу стоянкового гальма. Якщо при піднятті важеля до упору вами нараховано більше восьми клацань, гальмо необхідно відрегулювати.
Перевірте роботу омивателей і очищувачів скла. Влітку заливайте в бачок омивача чисту воду, а взимку - спеціальну незамерзаючу рідину. Якщо рівень рідини усередині бачка опустився нижче отвори заборника насоса, користуватися омивачем не слід, так як це призведе до виходу з ладу його електродвигуна.
Проведіть перевірку контрольно-вимірювальних приладів, поворотних покажчиків, фар і задніх ліхтарів. При виявленні несправностей усуньте їх. Перевірте заодно і звуковий сигнал.

Категория: Мои статьи | Добавил: xxxsaturn (15.05.2015)
Просмотров: 404 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Copyright MyCorp © 2024
Бесплатный хостинг uCoz