Всё о авто Суббота
20.04.2024
17:12

Приветствую Вас Гость
RSS
Руководство по ремонту и эксплуатации ГлавнаяРегистрацияВход
Форма входа
Block title
Категории раздела
Мои статьи [12]
Поиск
Статистика
Яндекс.Метрика
Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
Главная » Статьи » Мои статьи

Подготовка автомобиля к поездке на сто

Якщо вам не вдалося самостійно провести діагностику несправностей в механізмах автомобіля і відповідно власноруч їх усунути, то вам, природно, доведеться звернутися за кваліфікованою допомогою в автосервіс.
Те ж стосується технічно складних ремонтних робіт. У цьому випадку, перш ніж відганяти автомобіль на СТО, його слід вимити, забрати з нього все зайве (інструменти, запасні частини, особисті речі і т. П. Можна віднести в гараж) і прибрати в салоні.
Для того щоб хоча б приблизно мати уявлення про те, що ж все-таки сталося з вашим автомобілем і проведення будь ремонтних робіт належить, треба ознайомитися з літературою відповідної тематики (з ремонту авто) або проконсультуватися у знаючу автолюбителя зі стажем.
При зверненні на автосервіс попросіть його співробітників скласти для вас кошторис-калькуляцію майбутніх робіт з обов'язковим зазначенням нормо-годин та їх вартості, списком запчастин і їх цінами, перерахуванням видів робіт. Все має супроводжуватися відповідними посиланнями на конкретні нормативні документи та прейскуранти, що використовуються при розрахунках. Після надання ремонтних послуг попросіть надати вам чек (можна - прибутковий касовий ордер).
Щоб працівники автосервісу могли точно встановити причину несправності, постарайтеся максимально чітко сформулювати і описати насторожити вас ознаки можливої ​​неполадки.
Список витратних матеріалів і запчастин, в яких виникне необхідність при проведенні ремонтних робіт, заздалегідь погодьте з майстром, який буде займатися вашим автомобілем. Зрозуміло, що ті запчастини, які надає автосервіс, як правило, виявляються дорожчими магазинних. Однак поспішати з їх купівлею самому не варто, оскільки тим самим ви надасте недбайливим співробітникам автосерівіса, якщо вони такими виявляться, можливість у разі чого списати причину неякісно проведених робіт або використання неякісних запчастин на автовласника. Так що спочатку підшукайте сумлінного майстра (краще - через знайомих), який зможе гарантувати вам якість пропонованих в майстерні запасних частин або ж порадити щось купити самому.
Висновок письмового договору на надання послуг має сенс у тому випадку, якщо має проведення дорогого і технічно складного ремонту.
Один примірник договору віддається клієнту з копіями наступних документів: рахунки або замовлення, ліцензії, свідоцтва про державну реєстрацію із зазначенням юридичної адреси організації, до якої звернувся автовласник.
Якщо співробітники автосервісу провели неякісний ремонт, у разі відсутності в договорі пункту про гарантійний термін претензія клієнта (відповідно до Закону Про захист прав споживачів) повинна бути прийнята протягом 6 місяців. У тому випадку, якщо вона не буде задоволена після закінчення 10 днів, власник неякісно відремонтованого автомобіля має повне право подавати в суд. Претензія складається в письмовому вигляді у двох примірниках, один з яких (з підписом з автосервісу про отримання свого примірника письмової претензії) залишається на руках у клієнта.
При цьому автовласник має право провести ремонт в іншому сервісі. Тоді в вимога про відшкодування збитків включається вартість нових робіт і додаються відповідні фінансові документи і акт незалежної експертизи, в якому повинно бути обумовлено, що причина несправності у роботі автомобіля - неякісно проведений ремонт.
Технічне обслуговування автомобіля повинно проводитися з певною періодичністю. Так, через кожні 15 000 км пробігу необхідно:
проводити перевірку шлангів і трубок, а також систем охолодження і гідравлічного приводу гальм на герметичність;
проводити перевірку світлової та звукової сигналізації, освітлення, роботи генератора, омивача і склоочисника, обігрівача і обігріву заднього скла, звукової сигналізації, а також системи запалювання;
проводити перевірку передніх гальм на ефективність їх роботи;
проводити перевірку гумово і гумових шарнірів і елементів підвісок (передній і задній), подушок і втулок, захисних ковпачків рульових тяг;
проводити перевірку рівня масла в коробці передач, охолоджуючої і гальмівної рідини, щільності та рівня електроліту акумуляторної батареї;
проводити перевірку ефективності роботи передніх гальм, а також стану їх колодок;
перевірити на наявність сторонніх шумів і стукотів зчеплення, двигун, вали приводу передніх коліс і коробку передач;
провести перевірку установки моменту запалювання;
проводити перевірку стану зубчастого ременя приводу механізму газорозподілу. Якщо необхідно, відрегулювати його натяг;
проводити заміну свічок запалювання, фільтруючого елемента повітряного фільтра, масляного фільтра і масла в картері двигуна;
проводити перевірку люфту і загального стану демпфера рульового колеса;
проводити перевірку натягу ременя приводу генератора і його загального стану;
проводити перевірку справності роботи гидрокорректора фар (вузлів і деталей);
проводити регулювання кутів установки передніх коліс;
проводити перевірку роботи економайзера примусового холостого ходу і терморегулятора повітряного фільтра;
проводити перевірку роботи пускового пристрою карбюратора;
проводити перевірку захисних чохлів направляючих пальців переднього гальма і рульового механізму, кульових пальців, приводів коліс і шарніра тяги перемикання передач;
змащувати петлі і труться ділянки обмежувача відкриття дверей;
змащувати замкові щілини дверей і пробки наливної горловини паливного бака;
змащувати шарнір і пружину кришки люка паливного бака;
проводити перевірку рівня палива в камері поплавця. Якщо необхідно, відрегулювати його;
виробляти промивку і продув деталей карбюратора, а також фільтрів (його і паливного насоса);
виробляти прочищення дренажних отворів порогів і дверей;
проводити перевірку кузова автомобіля на наявність вогнищ корозії, тріщин і сколів на лакофарбовому покритті;
проводити перевірку мастики на днище і в арках коліс на наявність пошкоджень;
проводити перевірку роботи замків капота і дверей.
Додаткові перевірки здійснюються кожні 30 000,45 000,60 000 і 75 000 км пробігу автомобіля. На 30 000 км пробігу слід:
проводити перевірку герметичності ущільнень агрегатів і вузлів;
проводити регулювання частоти обертання на холостому ходу з одночасним контролем токсичності відпрацьованих газів;
проводити перевірку ефективності роботи задніх гальм, а також стану їх колодок;
проводити перевірку працездатності регулятора тиску;
проводити регулювання зазорів в газорозподільному механізмі і напрямку світлових пучків фар;
виробляти промивши системи змащення двигуна;
підтягувати кріплення деталей, вузлів і агрегатів двигуна і шасі;
робити змащування і зачистку клем і затискачів акумуляторної батареї;
проводити перевірку вільного ходу педалі зчеплення або важеля вилки виключення зчеплення;
виробляти перевірку і регулювання вільного ходу педалі гальма;
проводити регулювання стоянкового гальма;
виробляти промивши і очистку деталей системи вентиляції картера;
проводити балансування і перестановку колії;
змащувати замкові щілини дверей і пробки наливної горловини паливного бака;
змащувати тертьові ділянки обмежувача відкриття дверей, пружину і шарнір кришки люка паливного бака.
Кожні 45 000 км пробігу потрібно:
проводити перевірку працездатності вакуумного підсилювача гальм;
робити змащування та очистку деталей приводу стартера, перевірку щіток на знос і їх прилягання, а також зачистку колектора стартера.
Кожні 60 000 км пробігу слід:
проводити перевірку щіток на прилягання і знос, а також зачистку контактних кілець генератора;
проводити заміну охолоджуючої рідини. І нарешті кожні 75 000 км пробігу не забувайте:
проводити заміну датчика концентрації кисню;
проводити перевірку працездатності термостата;
проводити заміну гальмівної рідини і масла в коробці передач;
проводити заміну зубчастого ременя приводу механізму газорозподілу.

Категория: Мои статьи | Добавил: xxxsaturn (15.05.2015)
Просмотров: 427 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Copyright MyCorp © 2024
Бесплатный хостинг uCoz