Всё о авто Суббота
18.05.2024
11:44

Приветствую Вас Гость
RSS
Руководство по ремонту и эксплуатации ГлавнаяРегистрацияВход
Форма входа
Block title
Категории раздела
Мои статьи [12]
Поиск
Статистика
Яндекс.Метрика
Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
Главная » Статьи » Мои статьи

Устройство автомобиля ВАЗ-2106



Пристрій автомобіля ВАЗ- 2106 1 . Бачок для рідини гідроприводу зчеплення; 2 . Переднє гальмо ; 3 . Пружина і амортизатор передньої підвіски; 4 . Важелі передньої підвіски; 5 . Розширювальний бачок системи охолодження двгателя ; 6 . Бічний покажчик повороту; 7 . Підфарник ; 8 . Фари ; 9 . Бачок того, що змиває вітрового скла ; 10 . Масляний фільтр; 11 . Паливний насос ; 12 . Покажчик рівня масла в двигуні ; 13 . Розподільник запалювання ; 14 . Радіатор ; 15 . Бачок для рідини гідроприводу гальм ; 16 . Акумуляторна батарея ; 17 . Повітряний фільтр ; 18 . Двигун ; 19 . Реле контрольної лампи заряду акумуляторної батареї; 20 . Картер зчеплення; 21 . Приймальна труба глушників ; 22 . Важіль перемикання передач ; 23 . Важіль стоянкового гальма ; 24 . Рульове колесо; 25 . Передній додатковий глушник ; 26 . Задній додатковий глушник ; 27 . Пружина задньої підносків ; 28 . Задній амортизатор ; 29 . Паливний бак ; 30 . Основний глушник ; 31 . Задній покажчик повороту : 32 . Стоп - сигнал ; 33 . Ліхтар освітлення реєстраційного знака; 34 . Реєстраційний знак ; 35 . Інструментальна сумка; 36 . Домкрат ; 37 . Запасне колесо; 38 . Інструментальна коробка ; 39 . Задній гальмо ; 40 . Поздовжні реактивні штанги задньої підвіски; 41 . Задній міст ; 42 . Заднє сидіння ; 43 . Задній вал карданної передачі; 44 . Проміжна опора карданної передачі; 45 . Передній вал карданної передачі; 46 . Переднє сидіння ; 47 . Коробка передач ; 48 . Педаль гідроприводу колісних гальм ; 49 . Педаль гідроприводу зчеплення.
Гальма. Гальмівна система забезпечена гідравлічним приводом до колісних механізмам , управляється педаллю підвісного типу і діє на всі колеса. Система стоянкового і запасного (аварійного) гальмування ( тобто ручне гальмо ) управляється важелем 23 і діє тільки на задні колеса. Ця система має механічний тросовий привід. Передні гальма 2 - дискові , складаються з диска і супорта .

Диск прикріплений до маточини колеса , а супорт , що охоплює диск гальма , прикріплений до кронштейна , встановленому на поворотній цапфі . Усередині супорта знаходяться колісні гідравлічні циліндри з поршнями , які передають зусилля на колодки з фрикційними накладками. Задні гальма 39 - барабанні , з самовстановлюються колодками , з приводом від одного головного циліндра або від важеля механічного приводу . У алюмінієвому барабані заднього гальма знаходиться чавунне робоче кільце .

Гідравлічний привід гальм складається з двох незалежних контурів ( систем) гальмування передніх і задніх коліс. Тому бачок має дві ємності для гальмівної рідини , а в головному циліндрі зроблено дві незалежні порожнини з двома поршнями. Дві незалежні системи введені для безпеки : у разі пошкодження однієї з них (витік рідини або пошкодження трубопроводу ) , друга залишається в дії. Наявний в системі приводу задніх проводів регулятор тиску зменшує ймовірність блокування коліс при гальмуванні.

Електрообладнання автомобілів виконано за однопроводной схемою , в якій негативні висновки джерел струму і споживачів електроенергії з'єднані c "масою" , що виконує функцію другого дроту. Джерелами струму в системі є генератор змінного струму типу Г- 221 з вбудованим напівпровідниковим випрямлячем і свинцева акумуляторна батарея типу 6СТ -55. Для пуску двигуна застосовується стартер СТ- 221 з електромагнітним тяговим реле і роликового обгінної муфтою.

У систему запалювання входять котушка запалювання , розподільник запалювання з переривником , відцентровим автоматом і вакуумним коректором кута випередження запалювання , дроти високої і низької напруги , свічки запалювання і вимикач запалювання. Система освітлення та світлової сигналізації автомобілів забезпечує близьке і далеке освітлення дороги , позначення габариту автомобіля сигнальними вогнями , освітлення контрольно- вимірювальних приладів і внутрішнє освітлення кузова , а також світлову сигналізацію про повороті автомобіля і про роботу окремих систем двигуна і автомобіля.

Основними приладами зовнішнього освітлення є фари , підфарники , бічні покажчики повороту , задні ліхтарі , катафоти і ліхтарі освітлення реєстраційного знака. Салон висвітлюють два плафони , які включаються вимикачами , розташованими на корпусах плафонів . Крім того, є дверні вимикачі на стійках передніх і задніх дверей . При відкриванні -якої двері включаються обидва плафона . На щитку приладів розміщені тахометр , спідометр з лічильниками пройденого шляху , покажчик температури охолоджуючої рідини , покажчик рівня палива з контрольною лампою резерву і покажчик тиску масла з контрольною лампою недостатнього тиску. Крім того , в спідометрі і тахометрі знаходиться шість контрольних ламп.

Кузов автомобілів типу "седан" , суцільнометалевий , несучої конструкції , тобто такий, до якого кріпиться силовий агрегат (двигун в зборі з коробкою передач і зчепленням ) і всі інші вузли і механізми автомобіля. Корпус кузова являє собою зварену просторову ферму , основними деталями якої є стійки боковини , лонжерони і пороги підлоги , бічний брус даху і різні поперечки . Ці елементи коробчатого перерізу в поєднанні з несучими внутрішніми і зовнішніми панелями і сполучними деталями надають конструкції необхідну жорсткість.

Передні двері з передньою навішуванням мають два безпечних скла: переднє поворотне з рукояткою і фіксатором , заднє опускне з приводом від ручки склопідйомника . Передні двері замикаються ключем зовні і кнопкою зсередини; замкнені двері може бути відкрита внутрішньої ручкою. Задні двері з передньою навішуванням мають два безпечних скла: переднє - опускне з приводом від ручки , заднє нерухоме. Замок задніх дверей має блокування . Двері закривається зсередини кнопкою ; замкнені двері не може бути відкрита внутрішньої ручкою.

Запірний пристрій кожних дверей складається із замку , внутрішнього приводу замка з ручкою , зовнішньої ручки і фіксатора , розташованого на стійці кузова. Вітрове скло типу "триплекс" , що складається з двох шарів скла з прозорою пластмасовою плівкою між ними , навіть при розтріскування залишається прозорим. Заднє і бічне скло безпечні , загартовані . Капот , відкривається в бік руху автомобіля , навешен на кузов по передньому краю і закріплений ззаду в одній точці замком.

Багажник розміщений в задній частині кузова. Замок кришки багажника замикається і відмикається ключем. У багажнику розміщується запасне колесо 37 , домкрат , а також набір шоферського інструменту і приладдя . Передні сидіння роздільні з відкидними спинками і з механізмом регулювання положення сидіння і нахилу спинки. Заднє сидіння - нерухоме , цільне. Модифікації автомобілів ВАЗ- 2103 різняться установкою двигунів різної потужності.

Автомобіль ВАЗ- 2106 відрізняється від ВАЗ- 2103 установкою більш потужного двигуна з робочим об'ємом 1,6 л , внутрішнім і зовнішнім оформленням кузова , зміненої схемою обладнання. Модифікації ВАЗ -21061 і ВАЗ- 21065 відрізняються від ВАЗ- 2106 установкою двигунів з іншим робочим об'ємом . Модифікація ВАЗ- 2106 оснащена двигуном 2106 , як і автомобіль ВАЗ- 2106 , але комплектується п'ятиступінчастою коробкою передач і головною передачею з передавальним числом 3,9 . На ВАЗ- 21065 може бути встановлена ​​безконтактна система запалення і карбюратор 21053-1107010 (типу " Солекс" ) , галогенові фари , електрообогреваемое заднє скло. У кузові змінені оббивка і підголовники сидінь.
Категория: Мои статьи | Добавил: xxxsaturn (23.01.2014)
Просмотров: 725 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Copyright MyCorp © 2024
Бесплатный хостинг uCoz