xxxsaturn | Дата: Четверг, 04.09.2014, 15:06 | Сообщение # 1 |
Лейтенант
Группа: Администраторы
Сообщений: 63
Репутация: 0
Статус: Offline
| У далекому 1990 році в журналі «За кермом» мій батя показав мені фото перспективної машини Іжмашу з кузовом універсал з незвичним для ока симпатичним горбиком на даху. У наслідку через 24 роки ця перспективна модель втілилася в серійний автомобіль ІЖ 21261-030 «Фабула». Батя мріяв мати таку машину рівно 24 роки і журнали "ЗР" за 2003 рік з звітами про експлуатацію передсерійних фабула зачитував до дірок. Особливо його зрубала фотографія Фабули 4х4 темно-зеленого кольору на лиття 14 розміру і в обвісі. У 2004 році в квітні його мрія здійснилася. Ми з мамою в тиху від нього вирішили зробити бате подарунок: купити йому його мрію. 24 квітня 2004 до будинку я пригнав з салону його мрію красуню темно-зеленого кольору з номером кузова 1098. Я цей день запам'ятав на все життя: сяючі шаленою радістю Батіна очі і в той же час в них стоять сльози, його емоції, як він ходив навколо неї погладжував, перший раз сів за кермо і рушив з місця, а потім захлинаючись після першої поїздки розповідав мені, що це кращий автомобіль в світі і його шістка з нею поруч не стояла (на той момент у нього в експлуатації був шістка 1991 року випуску (батьки встигли тоді купити нову шістку в листопаді 1991 року до відпустки цін в 1992) !!!! тоді бате було 68 років. Охрестили її Фаней. З 28.04.2004 Фаня пробігла 58000 км. Експлуатувалася цілий рік, в рік набігала в середньому по 15 000 км. З вересня 2007 до вересня 2008 року стояла в гаражі. З вересня 2008 по сьогоднішній день пробігла ще 13 000 км. За гарантії були замінені: 1) реле-регулятор на 4 тисячі пробігу; 2) вторинний вал Омської КПП на 3 тисячі пробігу - лопнув хвостовик вторинного вала на якому сидить гумова муфта зчленування карданного вала; 3) замінений ущільнювач п'ятої двері (все одно довелося його заливати герметиком - калюжа після гарного дощу або мийки стояла в багажнику) 4) заміна тросика приводу дросельної заслінки - порвався в місці кріплення до педалі вушка кріплення були здавлені і його закушували і перетирають в цьому місці 5) усунена текти масла в КПП через гвинти-заглушки штоков перемикання передач Після перших трьох тисяч замінили охолоджуючу рідину з повною промивкою системи охолодження. В салоні в розширювальному бачку ОЖ була синьою. а потім перетворилася на світло-коричневу рідину. В КПП і мосту заміна масла на синтетику 75W90. У проміжку між 30 000 і 32 000 км потік головний циліндр зчеплення. Заміна на оригінальний нічого не дала, потік приблизно через 1000 км. В магазині порадили взяти від 412 Москвича білоруського виробництва на мою фірма «Фенокс» і до нього преходнік. Поставили і забули про нього. Заміна штатного пластмасового крана опалювача на металокераміку. Рідні гофри від повітряного фільтра до черепахи замінили на гофри від Соболя, ходять довше і надійніше, ніж рідні. На 48 тисячі був куплений ремкомлект рульової рейки і нові рульові наконечники. Дошкуляв стук в ній, регулювання нічого не давали. Після перебирання все в стало в нормі. Замінили проміжний і основний глушник, заводські просто згнили. Заміна диска зчеплення і передніх гальмівних колодок. Заміна штатного паливного насоса на пекаровскій. .Ось Мабуть і все косяки, які сталися за 58 000 км пробігу ТО виконується регулярно через кожні 10 000км із заміною всіх расходников, в місті витрата 10л на сотню на трасі близько 6,5-7л при 90 км на годину, угар масла в межах допустимого. На 58 тисячі заміна літньої гуми на нову.
Плюси «Фабули» 1) Широкий салон (класика і весь передній привід ВАЗа нервово курять в стороні і відпочивають) 2) Автобусна зручна посадка 3) Розрізні спинки задніх сидінь 4) грузопідйомністю і місткий вантажний відсік 5) Досить високий кліренс і прохідність 6) Рульове рейкове управління порівнянне з переднім приводом ВАЗа 7) Еластична омская КПП 8) Найкращий обігрівач, в салоні взимку - Ташкент! Збалансована система охолодження і вентиляції салону, тепла вистачає і пасажирам, і двигуну при мінус 25 навіть на трасі, радіатор ніколи взимку не закриваємо і не утеплюємо, задні скла не затягує в усмерть, через хвилин двадцять всі стекла чисті після виходу двигуна на робочу температуру 9) Жорстка підвіска (плюс і мінус одночасно) 10) Відмінний огляд через заднє скло 11) Помірний витрата палива 12) Можливість ремонту поза сервісу в гаражі 13) Чи не погана стійкість до корозії 14) Машина не безлика. в ній є свій шарм, ні з ким не переплутаєш, в потоці ловиш погляди і на стоянці підходять і запитують, що це за автомобіль.
мінуси 1) Дуже гучна машина, шумоізоляція і виброізоляція майже на нулі, але вирішуване завдання наявність на сьогоднішній день шупоізолірующіх і виброизолирующих матеріалів вище всяких похвал 2) 1-я. 2 -я передача голосисті 3) Редуктор підвиває, але можна з ним впоратися. 4) Течь через ущільнювач стела п'ятої двері і задні ліхтарі, вирішити можна 5) Тугі склопідйомники передніх дверей, але теж вирішувана проблема 6) Нерегульовані підголівники передніх сидінь, підголівник правого заважає огляду праворуч при повороті наліво, є мертва зона. 7) Пластик і оббивки салону - без коментарів 8) нерозрізними подушка заднього сидіння у відмінності від його спинок 9) Кран опалювання знаходиться в моторному відсіку, але то ж можна вирішити. 10) Передні двірники і задній - варіанти рішень широко запропоновані в журналах і тут на форумі 11) Малий кут відкриття задніх дверей 12) Дубові гальма
Загалом, плюсів, то більше, ніж мінусів. Починав кататися я на ВАЗ 2101 1977 року випуску після служби в армії в 1988 році., А з 98 року по сьогоднішній день в основному експлуатував різні Тойоти: універсали Спринтер Каріб в 95 кузові 88г.в. і в 117 кузові 98р.в. (обидва запальнички полнолапие), універсал Короллу (дизель полнолапий), микрик Таун Ейс 94 р.в. (турбодизель полнолапий), джип Сурф 2003 р.в. (європейський аналог Тойота 4 Ранер) теж турбодизель полнолапий. Так от довелося його продати і пересісти ненадовго на Шніву 2007 р.в., так як потрібно було розширити житлоплощу, а іпотеку брати не хотілося. Фабула перейшла у спадок мені, т.к. батя пішов з життя в 2008 році. Загалом, мені є з чим порівнювати. Автомобіль в цілому непоганий і гідний, є в ньому своя ізюменку. При хорошому догляді прослужить довго і вірно. Мене він повністю влаштовує. Як казав батя: «Народно - господарські завдання виконує, значить автомобіль відмінний, а Тойота - добре, але мені на ній не цікаво, все як то прісно спокійно і прогнозовано і відчуття що, чого не вистачає». Отже з Фаней я не розлучуся, не дивлячись на всі її мінуси. Використовую її і в місті і за містом для поїздок на природу відпочити і на дачу. Шкода, що завод угробили, гнобили його що при комуністах, що при демократах. Адже могли довести все сімейство ІЖей до розуму та й задумок у заводчан багато було. Вон в салонах чергу на тази 2105 і 2107, а Іжмаш виплив на Одах в 2001-2004 роках, та й зараз би вибрався.
|
|
| |
Toby | Дата: Четверг, 20.01.2022, 06:25 | Сообщение # 2 |
Группа: Гости
| Attractive section of content. I just stumbled upon your weblog and in accession capital to assert that I acquire in fact enjoyed account your blog posts. Anyway I'll be subscribing to your augment and even I achievement you access consistently fast. pp สล็อต
|
|
| |