Всё о авто Понедельник
21.04.2025
13:22

Приветствую Вас Гость
RSS
Характеристики Audi V8 (Ауди В8) - Авто Форум ГлавнаяРегистрацияВход
[ Новые сообщения · Участники · Правила форума · Поиск · RSS ]
  • Страница 1 из 1
  • 1
Характеристики Audi V8 (Ауди В8)
xxxsaturnДата: Четверг, 23.01.2014, 23:18 | Сообщение # 1
Лейтенант
Группа: Администраторы
Сообщений: 63
Репутация: 0
Статус: Offline


Восени 1988 року світ побачила топ версія Audi - Audi V8 . Цей автомобіль представницького класу випускався в двох версіях: седан ( 4875х1815х1420 мм ) і Lang з подовженою на 318 мм базою ( довжина зросла до 5190 мм , за рахунок чого подовжили і салон) . Останню модифікацію можна відрізнити за великим заднім бічних стекол . V8 Lang оснастили міні- баром , телевізором , супутниковим зв'язком та відкидними страпонтенамі , завдяки яким в салоні могли з комфортом розміститися до семи чоловік.

Автомобіль мав кузов з тим же індексом 44 , що і Audi 100 так званою перехідною серії - з плоскими дверними ручками. Однак сам кузов був зовсім новим , лише невелика кількість деталей було взаимозаменяемо з Audi 100 . З 1991 модельного року індекс кузова змінився - 4C . Від попереднього кузова його можна відрізнити по замку лючка бензобака , який був включений в систему центральної блокування і кришці багажника з пневмоцилиндрами .

У 1992 році відбулися чергові зміни - нові дверні замки , клімат -контроль з РКІ , додалися нові опції . У тому ж 1992 році з'явилася ABS , яка мала функцію автоматичного самоотключения . Від Audi 100 quattro була взята незалежна двохважіль задня підвіска. Всі інші системи автомобіля були оригінальними.

Назва моделі чітко вказує на тип двигуна - V -подібна вісімка , яка мала 4 клапани на циліндр . Спочатку автомобіль оснащувався двигуном об'ємом 3.6 л/250 л.с. ( 340 нм при 4000 об / хв) і тільки чотирьохдіапазонним автоматом ZF. З 1990 року на автомобіль почали встановлювати П'ятишвидкісна ручну КПП , а з серпня 1991 року - шестишвидкісну ручну КПП. В кінці 1991 року на Audi V8 почали ставити ще більш потужний двигун об'ємом 4.2 л/280 л.с. ( 400 нм при 4000 об / хв). З цим двигуном і механічною КПП автомобіль розганявся від 0 до 100 км / год за 6.8 секунд.

Всі Audi V8 були повноприводними . На автомобілях з механічною КПП було два Torsen - диференціала - міжосьовий і задній міжколісний . У нормальних умовах їзди він розподіляє крутний момент між переднім і заднім мостом у співвідношенні 70 /30. При пробуксовці передніх коліс це співвідношення може змінитися до 50 /50. Це була варіація quattro другого покоління. На Audi V8 вперше повнопривідна трансмісія була об'єднана з автоматичною коробкою передач.

Автомобілі останніх років випуску замість диференціала Torsen оснащувалися багатодискової гідромуфтою Haldex з електронним управлінням ( quattro третього покоління). Більш того , в задньому мосту встановлений міжколісний диференціал з блокуванням , також керованої за допомогою електроніки . Таким чином , навіть у погану погоду висока стійкість і прохідність автомобілю гарантована.

Салон автомобіля вражає своїм простором і багатим оздобленням. Інтер'єр витриманий у класичних німецьких традиціях. Сидіння оброблені шкірою , передня панель - декоративними вставками з горіхового дерева , а підлога встелена товстим вовняним килимом. Сидіння відрізняються оптимально пружною жорсткістю , а передні , до того ж , мають хорошу бічну підтримку. Електропривод регулювань водійського сидіння оснащений пам'яттю на три різних положення . Задні сидіння не менш комфортабельні і зручні, ніж передні . До речі , на дорожчій версії Exclusive задній диван ще і оснащений електрорегулюванням . Оглядовість і ергономіка на високому рівні. Всі органи управління в зоні видимості , підсвічування приладів чудова. Відмінно попрацювали і над і шумоізоляцією . Для зниження шумів і вібрації в автомобілі конструктори застосували гідравлічні опори двигуна і коробки передач , а також оснастили моторний відсік додаткової звуковбирною панеллю. Все зроблено якісно і добротно , як і личить автомобілю представницького класу.

Audi V8 мала величезний список стандартного люксового обладнання і не менш вражаючий список додаткових опцій. Базове оснащення мало центральний замок , електросклопідйомники і електрорегулювання зовнішніх дзеркал , подушку безпеки для водія , фірмову аудіосистему і клімат -контроль.

Що стосується кузова , то його якісне лакофарбове покриття зберігає чудовий зовнішній вигляд аVтомобилей навіть перших років випуску. Audi V8 повністю оцинкований . Об'єм багажного відділення складає 570 л . Крім того , для перевезення довгомірних вантажів в задньому сидінні передбачений невеликий лючок , встановлений за підлокітником і відкриває доступ з багажника в салон.

Поява цієї моделі , оснащеної потужним двигуном і повним приводом , внесло сум'яття в ряди німецьких виробників подібних автомобілів - Mercedes і BMW , змусивши їх всерйоз сприйняти нового конкурента. Втім , варто визнати , що Audi V8 все ж не зуміла здобути широку популярність . У 1994 році модель , що не мала особливого успіху на ринку , замінили новітньої А8 , а подовжену версію V8 передали для виробництва в Китай , де її донині випускають у дещо видозміненому варіанті під маркою Hongki ( Хунци ) . За роки виробництва з конвеєра зійшло 16.648 машин з двигуном 3.6 і близько 5000 з двигуном 4.2 .

На виставці заводу коштує ще й універсал , але він в серію запущений не був.
Прикрепления: 4639141.jpg (60.9 Kb)
 
  • Страница 1 из 1
  • 1
Поиск:
Новый ответ
Имя:
Текст сообщения:
Код безопасности:

Яндекс.Метрика
Copyright MyCorp © 2025
Бесплатный хостинг uCoz