Всё о авто Понедельник
28.04.2025
11:44

Приветствую Вас Гость
RSS
Красивый Lanos - это не выдумка - Авто Форум ГлавнаяРегистрацияВход
[ Новые сообщения · Участники · Правила форума · Поиск · RSS ]
  • Страница 1 из 1
  • 1
Красивый Lanos - это не выдумка
xxxsaturnДата: Четверг, 04.09.2014, 15:19 | Сообщение # 1
Лейтенант
Группа: Администраторы
Сообщений: 63
Репутация: 0
Статус: Offline
Daewoo Lanos - типовий масовий автомобіль, величезна кількість його побратимів по конвееру розсікають по дорогах Росії та України. Хороше, недороге і якісне авто, про який багато хто тільки мріють.
Але один у нього недолік - зважаючи на його бюджетности в наявності непрезентабельний сірий і сумовитий салон і слабка аудіосистема, від звучання якої хочеться плакати.
Але один із власників цього чудового автомобіля вирішив усунути ці недоліки і справив повну переробку саунд-системи та салону свого авто.
деталі
Нове облицювання радіатора, алюмінієва решітка, надає простенькій машині певну солідність, а спойлер додає вигляду динамічності. З акриловими «віями» (накладками на фари головного світла) стандартний Daewoo став цікавим автомобілем.
Окремі деталі - елементи торпедо і приладової панелі, вставки в дверях - інсталятори перефарбували в колір алюмінію, а на педалі встановили накладки з «крилатого металу».
За що боролись
img 1Желаніе людини, яка знає толк в якісному звучанні, - замінити штатну аудіосистему - цілком зрозуміло. Автомобіль оснастили новинкою 2004 року - головним пристроєм JVC KD-SH9105 з необхідним мінімумом регулювань, графічним еквалайзером і функцією управління сабвуфером. Схема побудови звуку в автомобілі - компонентний фронт + сабвуфер - класична, перевірена численними інсталяціями рівня змагання. Будучи не з чуток знайомим з модельним рядом DLS, власник швидко вибрав гучномовці.
Купольні твітери DLS UR1 з шовковим дифузором традиційно інтегрували в передні стійки. Під них «виклеюють» особливої ​​конфігурації виступи із пластику, які потім обтягнули кожвинилом. Інсталяція низькочастотних динаміків DLS R6A і «среднечастотников» DLS UR2.5 виявилася справою непростою: їх не можна було встановити в неглибокі штатні місця в дверях. Вихід знайшли - з пошарово накладеної фанери і скловолокна виготовили оригінальні подіуми. Щоб масивний магніт не стикався зі склом, "низкочастотники" закріпили на попередньо прооліфлену проставках з МДФ, на які, власне, і «надівається» подіум. Незважаючи на гадану цілісність цієї конструкції, "низкочастотники» працюють на обсяг двері, а СЧ-гучномовці «грають» в індивідуальних пластикових резонансних камерах.
Подіум обтягнули шкірою в тон кольору самої машини, а динаміки захистили гратами і прикрасили кільцями з «нержавійки».

Тихіше їдеш - краще чуєш
Інсталяції компонентів аудіосистеми передували розбирання і повна шумоізоляція автомобіля. Як зазначив власник, Lanos - дуже «галаслива» машина, абсолютно не підготовлена ​​до якісної відтворенню звуку. Щоб метал кузова не деренчав, його з особливою ретельністю задемпфированная. При цьому точно дотримувалися технологічних рекомендацій виробника шумоізоляційних матеріалів STP, використаних в даній інсталяції.

Три плюс два
Два сабвуферних динаміка DLS W310 встановлені в смуговому боксі - Бандпасс. Ця конструкція являє собою трикамерний ящик, в центрі якого розташована камера для двох сабвуферів, розгорнутих магнітами друг до друга, із загальним тунелем фазоінвертора подвоєного перетину. Камери зліва і праворуч від центральної оснащені власними фазоінверторами, які підведені до штатних отворам в задній полиці, призначеним заводом-виробником для тилових динаміків.
Бандпасс - сама «басовитий» конструкція сабвуфера. Але досить складна в налаштуванні: параметри динаміків, частоту настройки і довжину фазоінверторів при такій конструкції слід визначати з максимальною точністю.
Щоб зберегти доступ до "запаски", масивний корпус сабвуфера підняли на "ніжки", виготовлені з 20-міліметрової фанери. Підсилювачі та фарадні конденсатор встановили на спеціальній панелі з тильного боку сабвуферного корпусу. Жорстко зафіксовані на ній двоканальний DLS CА21 і чотириканальний DLS CA40 додатково кріпляться в багажнику до кузова за допомогою металевих куточків. Підсилювач СА21 працює на два сабвуфера, а СА40 - на фронтальні гучномовці. Два канали DLS CA40 «качають» низькочастотні динаміки, ще два за допомогою кросоверів розподілили між СЧ-і ВЧ-гучномовцями.
Всі компоненти, розміщені на тильній стороні сабвуферного корпусу, захищені декоративною панеллю з оргскла, підсвіченої неоновими лампами. Охолодження підсилювачів забезпечують два вентилятори, які починають працювати при включенні «усилков».
«Вдосконалений» Daewoo Lanos вже встиг продемонструвати свої найкращі якості і став переможцем двох аматорських змагань - причому "споряджали» його в рекордно короткі терміни. Якщо ентузіазм власника надалі не вичерпається, у автомобіля є всі шанси гідно виступити в Чемпіонаті України з автозвуку та зайняти одне з призових місць!
 
xxxsaturnДата: Четверг, 04.09.2014, 15:22 | Сообщение # 2
Лейтенант
Группа: Администраторы
Сообщений: 63
Репутация: 0
Статус: Offline
Как выбрать спортивные сидения для Вашего автомобиля


Ви вирішили модифікувати свій улюблений автомобіль, тобто тюнінгувати його. З чого почати? Може бути, модифікувати двигун, щоб машина знайшла нові сили? Або встановити гарний спойлер і обважування, щоб Ваш залізний друг став ще більш керований і красивий?
А "Автомайстер" рекомендує поставити в салон автомобіля спортивні сидіння. Адже сидіння, встановлювані в салони серійних автомобілів на конвеєрі, являють собою мінімум у всьому - в комфортності, в безпеці і, що найголовніше - у вартості. Вони розроблені в розрахунку на середньостатистичних водіїв за приблизними показниками зросту і ваги. При тривалій поїздці будь-який водій, сидячи на стандартному сидінні автомашини, відчуває почуття незручності і швидко стомлюється.
Просунуті автовласники, щоб поліпшити комфортність поїздки за кермом і тюнінгувати своє авто, встановлюють спортивні сидіння різних виробників. На відміну від гоночних крісел, спортивні сидіння мають конструкцію, що дозволяє налаштовувати положення спинки в більш зручне, в іншому ці типи сидінь дуже схожі: четирехточечний ремінь безпеки, сидіння і спинка з кевларо-карбонового композиту або склопластику підвищеної міцності. Такі спортивні автокрісла призначені для кращого управління авто, у них підвищена ергономіка. Тіло водія займає положення, при якому хребет відчуває мінімальні навантаження, а значить, водій менше втомлюється. Однак спортивні сидіння можуть сподобатися далеко не всім водіям - вони занадто жорсткі, вимагають установки спортивної підвіски і якісного дорожнього покриття, інакше кожна вибоїна відчуватиметься всім тілом.
Конструкція спортивних сидінь не дозволяє «привільного» положення водія, вона спрямована на створення найкращих умов для водіння і мінімізацію «зайвих» рухів. Крім того, посадка і вихід з авто, в якому встановлені спортивні сидіння, скрутні - одним-двома рухами зробити це не вдасться. І все ж, сидячи на спортивному сидінні і керуючи авто водій не зазнає ні найменшої втоми навіть після сотень пройдених кілометрів.
Особливого поширення набули спортивні сидіння від фірми RECARO, UNP і SPARCO, але сидіння цих виробників, крім високої якості, володіють і кусачей ціною. Але якщо брати сидіння невідомого китайського виробника - то можна поплатитися своїм здоров'ям, адже якість таких спортивних крісел залишає бажати кращого.
Беріть тільки якісні, сертифіковані крісла!
 
DennyДата: Среда, 02.03.2022, 03:53 | Сообщение # 3
Группа: Гости





This site was... how do I say it? Relevant!! Finally
I have found something that helped me. Many thanks!
can i get cheap prednisone without insurance
 
EnriquetaДата: Четверг, 10.03.2022, 22:53 | Сообщение # 4
Группа: Гости





I constantly spent my half an hour to read this webpage's articles or reviews daily along with a
mug of coffee.
promo codes for 1xbet android, luxe.tv,
 
  • Страница 1 из 1
  • 1
Поиск:
Новый ответ
Имя:
Текст сообщения:
Код безопасности:

Яндекс.Метрика
Copyright MyCorp © 2025
Бесплатный хостинг uCoz