Підкажіть знающіе.Перестал заводитися таврон, приїхав на роботу нормально, тому їхати не заводиться, мучився довго, в результаті ледве завели з буксира і то працював не стабільно можна було їхати тільки тримаючи високі обороти подгазовивая (причому плавно натискаючи газ, різко вона глохла) приїхавши домовик, на ранок вона навіть не намагалася заводіться.Проверіл іскру-є, свічки чорні, поміняв, подивився насос не качає, бензин є, купив новий насос відразу, (старий вже раз підводив) поставив те ж саме, качає, а в карбюратор не входить .Снял карбюратор, виявив тріщину, поїхав на розбирання взяв карбюратор, все те ж саме, (карбюратор робочий, перевіряв) Думю може обратка забита, продув компресором, бензин пошел.Теперь заводитися але все теж можна розкрутити мотор тільки плавним натисканням на газ, різким глухне .
Дмитро, так, запустив її, проїхав км 70 нормально і пипец, подзвонив знайомому, сказав (як і писали в іншій групі, забився прискорювач,) поміняв насвечнікі місцями, погозовал, проперделась, поставив назад, все нормально їде, але км 2-3 і знову теж, взагалі інші 30 їхав 1.5 години
хз, проверЛ на тій що знімав, брав бу з розбирання
Дмитро, вже просто аж бісить, вся ходовка нова повністю крім саленблоков, і однієї кульової, гальмівна все, крім головного циліндра, зчеплення нове, стартер новий, насос новий, генератор після ремонту тільки, радіатор новий, карбюратор з розбирання, свічки нові, дроти нові, фільтра саме собой.Подваріл, пофарбував-грошей вклав за рік пипец і вона мене все одно епет, говорили здайте на метал
Це в карбюраторі така маленька фігня поламалася. Забув, як вона називається. Вона у вигляді сіточки. Поїдь до будь-яких КАРБЮРАТОРЩИК, вони тобі скажуть. А могло просто запалювання перескочити на ремені.