Всё о авто Пятница
19.07.2024
16:14

Приветствую Вас Гость
RSS
Диагностика газобаллонной установки - Авто Форум ГлавнаяРегистрацияВход
[ Новые сообщения · Участники · Правила форума · Поиск · RSS ]
  • Страница 1 из 1
  • 1
Диагностика газобаллонной установки
xxxsaturnДата: Пятница, 15.05.2015, 16:17 | Сообщение # 1
Лейтенант
Группа: Администраторы
Сообщений: 63
Репутация: 0
Статус: Offline
У стандартну систему газобалонного обладнання на автомобілі входять:
редуктор-випарник;
електромагнітні клапани, що дозволяють перемикати види палива;
перемикач виду палива;
сам газовий балон з блоком арматури, забезпеченою датчиком, який визначає кількість газу в балоні і передає цю інформацію на приладовий щиток;
змішувач, який знаходиться над карбюратором (рис. 89).
Перед перевіркою газобалонного обладнання слід переконатися в тому, що двигун автомобіля справно працює на бензині.

Малюнок 89. Основні елементи газобалонної установки: 1 - акумулятор; 2 - котушка запалювання; 3 - бензонасос; 4 - електричний ланцюг; 5 - радіатор-обігрівач;
6 - шланг подачі рідини; 7 - стрічковий хомут; 8 - трійник; 9 - запобіжник; 10 - перемикач
виду палива; 11 - замок запалювання; 12 -Редуктор-випарник низького тиску 13 - шланг низького тиску; 14 - електромагнітний газовий клапан з фільтром; 15 - трійник-дозатор; 16 - кран перекриття опалювальної системи; 17 - шланг подачі бензину; 18 - вакуумний шланг; 19 - електромагнітний бензиновий клапан з рукояткою; 20 - патрубки, впаяні в перехідну коробку повітряного фільтра; 21 - з'єднувач з накидною гайкою; 22 - колектор двигуна; 23 - карбюратор; 24 - повітряний фільтр; 25 - гнучкий газопровід високого тиску; 26 - балон для зрідженого газу; 27 - блок запірно-запобіжної арматури (мультиплікатор); 28 - вентиляційний рукав
 
В ході проведення технічного огляду автомобіля оглядають і перевіряють надійність приєднання вакуумного шланга і герметичність вакуумного пристрою. Для цього потрібно від'єднати вакуумну трубку від колектора двигуна і увібрати в себе повітря з неї.
Якщо при вдиханні відчувається розрідження, вакуумний пристрій в нормі;
Якщо розрідження немає, слід розібрати редуктор автомобіля і перевірити діафрагму розвантажувального пристрою; при пошкодженні її слід замінити.
Для перевірки справного стану електромагнітного газового клапана потрібно перемикати автомобіль на газ і після цього включити запалювання.
Якщо клапан справний, буде чути характерне клацання;
При протилежному результаті слід перевірити, чи не роз'єдналися чи кон-
такти перемикача і не згорів запобіжник (рис 90).

Малюнок 90. Газовий фільтр з електромагнітним клапаном: 1 - клема з висновком; 2 - соленоїд; 3 - підстава; 4 - вихідний канал; 5 - кронштейн; 6-гумова прокладка; 7 - ковпак; 8 - металевий тримач; 9,10 - сітки; 11 -войлочние кільця; 12 -гумові кільце; 13 - стягнутий штуцер; 14- канал; 15 - магістральний газопровід; 16 - накидна гайка стяжного штуцери; 17 - накидна гайка вихідного штуцера
 
В ході огляду автомобіля необхідно прочистити всі фільтруючі елементи, так як при їх засміченні збільшується опір в системі подачі газу, що призводить до зменшення потужності двигуна і його повної зупинки.
Засмічення фільтрів може призвести до потрапляння різних частинок під клапани редуктора, в результаті чого відбувається внутрішня розгерметизація вузлів. Для прочищення фільтрів їх промивають в розчиннику.
Для перевірки робочого стану перемикача виду палива і змішувача знімають газовий шланг і занурюють його вільний кінець в ємність з водою, після цього фіксують положення рукоятки перемикача в положенні газ і натискають на кнопку.
Якщо перемикач працює нормально, у воді з'являться бульбашки повітря, які свідчать про надходження газу. Якщо газ не надходить, потрібно перевірити, чи відкритий вентиль на газовому балоні.
Якщо газ не продовжує надходити, вентиль знову перекривають і перевіряють, чи не засмічений трубопровід, чи не забруднені фільтри; при необхідності засмічені елементи системи знімають і проводять їх прочищення.
У тому випадку, якщо засмічений газопровід, трубки спочатку продувають стисненим повітрям.
Якщо засмічення при цьому не усувається, слід пробити створилася пробку дротом, а потім остаточно очистити трубопровід мотузкою із зав'язаними по всій її довжині вузлами, яку прикріплюють до дроту і протягують через засмічену трубку.
 
  • Страница 1 из 1
  • 1
Поиск:
Новый ответ
Имя:
Текст сообщения:
Код безопасности:

Яндекс.Метрика
Copyright MyCorp © 2024
Бесплатный хостинг uCoz