xxxsaturn | Дата: Пятница, 15.05.2015, 16:19 | Сообщение # 1 |
Лейтенант
Группа: Администраторы
Сообщений: 63
Репутация: 0
Статус: Offline
| Регулювання світла фар в гаражних умовах Регулювання світла фар проводять після установки машини на рівну горизонтальну поверхню перед гладкою стіною. Відстань від автомобіля до стіни повинна бути приблизно 5 м. Після цього на стіні гаража або на іншій вертикальній рівній поверхні розмічають екран (рис. 87).
Заміривши відстань від центру фар до підлоги, необхідно перенести його на екран і позначити буквою h, поздовжню площину симетрії автомобіля позначити на екрані вертикальною лінією 0.
Встановивши положення фар в режимі водій і передній пасажир, закрити одну з фар темної непрозорої матерією і включити ближнє світло, після чого відрегулювати напрямок світлового плями для залишилася фари по зображенню, нанесеному на стіні, відповідними гвинтами (рис. 88). При регулюванні потрібно привести світлові елементи в таке положення, щоб верхня кромка лівих половин світлових плям збіглася з лінією N на стіні, яка проводиться на відстані 65 мм від висоти h. При цьому вертикальні лінії А і В повинні поєднатися з точками перетину горизонтальних і похилих ділянок світлових плям Cj і С2. Контрольно-вимірювальні прилади Як правило, всі контрольно-вимірювальні прилади і лампочки-сигналізатори знаходяться на тому ж щитку, де і спідометр автомобіля, і з'єднані проводами з певними датчиками. При порушенні ізоляції проводки може відбутися контакт проводу з масою, в результаті якого з'являється ймовірність замикання, в деяких випадках приводить до виникнення пожежі. При перевірці електрообладнання автомобіля слід приділити підвищену увагу огляду місць з'єднання проводів, перевірити їх ізоляцію, на відсутність пошкоджень і обривів. Якщо контакт порушений через ослаблення кріплення або окислення дроти, його необхідно зачистити від слідів окислення і підтягнути кріплення, пошкоджену ізоляцію відновити спеціальної ізоляційною стрічкою. Для з'єднання проводів їх зачищають від старої ізоляції, з'єднують, скручують і покривають ізоляційною стрічкою. Якщо в ході перевірки виявлені несправні прилади, їх потрібно зняти з автомобіля і віддати в майстерню. Найчастіше при виникненні короткого замикання в мережі спрацьовують встановлені запобіжники, що представляють собою деталі з елементами тонкого дроту, розрахованої на силу струму певної величини. При підвищенні сили струму, яке відбувається у випадку короткого замикання, дріт розплавляється і ланцюг розмикається, тому при перегорання запобіжників необхідно встановити причину його виходу з ладу і тільки після її усунення ставити новий. Типові несправності Проблема - тьмяне світло фар зберігається при всіх режимах роботи двигуна Перевірити штекерні з'єднання проводки, місця контакту фар з масою. Найбільш частою причиною сильного падіння напруги в бортовій мережі є окислення контактів, ослаблення з'єднань, сильна корозія клем і контактів. У цьому випадку слід зачистити дроти і з'єднання від корозії, при необхідності припаяти або затягнути контакти. Причиною падіння напруги може стати попадання в фару води, що призводить до потемніння і швидкого зносу рефлектора, в результаті чого він приходить в непридатність і вимагає заміни на новий. Для заміни фари слід знайти гвинти кріплення облицювальних елементів фари, потім послабити гвинтові кріплення установочного обідка, після чого зняти його разом з оптичним елементом або вийняти його з обідка залежно від моделі автомобіля. Тепер необхідно встановити новий оптичний елемент, стежачи за тим, щоб його скоби виявилися точно в гніздах внутрішнього обідка фари. Якщо не горить окрема фара, необхідно замінити лампу, для чого потрібно відкрити кожух фари і змінити лампу. Якщо в автомобільній фарі не горить одна з ниток ламп, необхідно замінити перегоріли запобіжник, попередньо відключивши дроти від акумулятора. Проблема - тьмяне світло фар при заглушеному або працюючому на малих обертах двигуні Так як в цих режимах єдиним джерелом живлення ламп є акумулятор, найчастіше саме він і служить причиною занадто тьмяного світла. Слід перевірити зарядку акумуляторної батареї і при необхідності зарядити його. Проблема - пампи передчасно згоряють Слід перевірити надійність кріплення патронів в фарах, так як в результаті сильних вібрацій кузова на нерівній дорозі погано закріплені елементи освітлювальних приладів сильно трясуть і часом виходять з ладу. У цьому випадку слід закріпити всі лампи в патронах, ще раз перевірити надійність кріплення фар до кузова. Проблема - не горить ліхтар зовнішнього освітлення Можливо, сталося перегорання лампи або ослаблення контакту ліхтаря з масою. У першому випадку необхідно зняти розсіювач і замінити лампу. Рассеиватели на ряді моделей автомобілів знімаються зовні, та деяких вони можуть бути закріплені всередині багажного відділення. У цьому випадку знімають гвинти кріплення і міняють лампу. Якщо причина в ослаблих контакті, світло в ліхтарі з'явиться після підтяжки кріплення ліхтаря з масою. Проблема - не горить пара габаритних ліхтарів, розташованих по діагоналі автомобіля (правий передній і лівий задній або навпаки) Найбільш імовірною причиною є ослаблення контакту або перегоряння запобіжника. Слід подивитися, чи горить контрольна зелена лампа включення габаритних вогнів. Якщо ні, причина криється в перегорання запобіжника ланцюга, тому слід перевірити бортову систему на замикання і встановити новий запобіжник. Якщо не горять всі ліхтарі зовнішнього освітлення автомобіля, причиною неполадки найчастіше є роз'єднання дроти з клемою вимикача або несправність вимикача габаритного світла. Слід підчепити вимикач викруткою і дістати його з гнізда, оглянути місце контакту, приєднати клему, якщо ланцюг розімкнулася. Якщо з клемою все гаразд, потрібно перевірити робочий стан перемикача, для чого зняти два дроти з клем і з'єднати один з одним (один з 2. Якщо не горить тільки один ліхтар, причиною несправності є перегоріла лампочка, для перевірки якої потрібно розгвинтити гвинти, дістати з чохла корпус разом з патроном, відокремити його від корпусу, після чого вивернути з нього лампу і замінити її в разі несправності. Проблема - при гальмуванні автомобіля стоп-сигнал не включається Перевірити прибори щитка. Якщо вони не працюють, винен згорілий запобіжник, який потрібно замінити. Якщо прибори щитка працюють справно, необхідно перевірити вимикач стоп-сигналів, який розташований у верхній частині важеля гальмівної педалі. Потрібно зняти з клем два дроти, підключених до вимикача, і замкнути їх: якщо стоп-сигнали включаться, то вимикач вийшов з ладу і його слід замінити.
|
|
| |
vitia | Дата: Понедельник, 03.07.2017, 12:07 | Сообщение # 2 |
Рядовой
Группа: Пользователи
Сообщений: 4
Репутация: 0
Статус: Offline
| по стене знаю выставляют
|
|
| |