Всё о авто Среда
02.07.2025
04:49

Приветствую Вас Гость
RSS
Система освещения, контрольно-измерительные приборы - Авто Форум ГлавнаяРегистрацияВход
[ Новые сообщения · Участники · Правила форума · Поиск · RSS ]
  • Страница 1 из 1
  • 1
Система освещения, контрольно-измерительные приборы
xxxsaturnДата: Пятница, 15.05.2015, 16:19 | Сообщение # 1
Лейтенант
Группа: Администраторы
Сообщений: 63
Репутация: 0
Статус: Offline
Регулювання світла фар в гаражних умовах
Регулювання світла фар проводять після установки машини на рівну горизонтальну поверхню перед гладкою стіною. Відстань від автомобіля до стіни повинна бути приблизно 5 м. Після цього на стіні гаража або на іншій вертикальній рівній поверхні розмічають екран (рис. 87).

Заміривши відстань від центру фар до підлоги, необхідно перенести його на екран і позначити буквою h, поздовжню площину симетрії автомобіля позначити на екрані вертикальною лінією 0.

Встановивши положення фар в режимі водій і передній пасажир, закрити одну з фар темної непрозорої матерією і включити ближнє світло, після чого відрегулювати напрямок світлового плями для залишилася фари по зображенню, нанесеному на стіні, відповідними гвинтами (рис. 88).
При регулюванні потрібно привести світлові елементи в таке положення, щоб верхня кромка лівих половин світлових плям збіглася з лінією N на стіні, яка проводиться на відстані 65 мм від висоти h.
При цьому вертикальні лінії А і В повинні поєднатися з точками перетину горизонтальних і похилих ділянок світлових плям Cj і С2.
Контрольно-вимірювальні прилади
Як правило, всі контрольно-вимірювальні прилади і лампочки-сигналізатори знаходяться на тому ж щитку, де і спідометр автомобіля, і з'єднані проводами з певними датчиками.
При порушенні ізоляції проводки може відбутися контакт проводу з масою, в результаті якого з'являється ймовірність замикання, в деяких випадках приводить до виникнення пожежі.
При перевірці електрообладнання автомобіля слід приділити підвищену увагу огляду місць з'єднання проводів, перевірити їх ізоляцію, на відсутність пошкоджень і обривів.
Якщо контакт порушений через ослаблення кріплення або окислення дроти, його необхідно зачистити від слідів окислення і підтягнути кріплення, пошкоджену ізоляцію відновити спеціальної ізоляційною стрічкою.
Для з'єднання проводів їх зачищають від старої ізоляції, з'єднують, скручують і покривають ізоляційною стрічкою. Якщо в ході перевірки виявлені несправні прилади, їх потрібно зняти з автомобіля і віддати в майстерню.
Найчастіше при виникненні короткого замикання в мережі спрацьовують встановлені запобіжники, що представляють собою деталі з елементами тонкого дроту, розрахованої на силу струму певної величини.
При підвищенні сили струму, яке відбувається у випадку короткого замикання, дріт розплавляється і ланцюг розмикається, тому при перегорання запобіжників необхідно встановити причину його виходу з ладу і тільки після її усунення ставити новий.
Типові несправності
Проблема - тьмяне світло фар зберігається при всіх режимах роботи двигуна
Перевірити штекерні з'єднання проводки, місця контакту фар з масою. Найбільш частою причиною сильного падіння напруги в бортовій мережі є окислення контактів, ослаблення з'єднань, сильна корозія клем і контактів. У цьому випадку слід зачистити дроти і з'єднання від корозії, при необхідності припаяти або затягнути контакти.
Причиною падіння напруги може стати попадання в фару води, що призводить до потемніння і швидкого зносу рефлектора, в результаті чого він приходить в непридатність і вимагає заміни на новий. Для заміни фари слід знайти гвинти кріплення облицювальних елементів фари, потім послабити гвинтові кріплення установочного обідка, після чого зняти його разом з оптичним елементом або вийняти його з обідка залежно від моделі автомобіля. Тепер необхідно встановити новий оптичний елемент, стежачи за тим, щоб його скоби виявилися точно в гніздах внутрішнього обідка фари.
Якщо не горить окрема фара, необхідно замінити лампу, для чого потрібно відкрити кожух фари і змінити лампу.
Якщо в автомобільній фарі не горить одна з ниток ламп, необхідно замінити перегоріли запобіжник, попередньо відключивши дроти від акумулятора.
Проблема - тьмяне світло фар при заглушеному або працюючому на малих обертах двигуні
Так як в цих режимах єдиним джерелом живлення ламп є акумулятор, найчастіше саме він і служить причиною занадто тьмяного світла.
Слід перевірити зарядку акумуляторної батареї і при необхідності зарядити його.
Проблема - пампи передчасно згоряють
Слід перевірити надійність кріплення патронів в фарах, так як в результаті сильних вібрацій кузова на нерівній дорозі погано закріплені елементи освітлювальних приладів сильно трясуть і часом виходять з ладу. У цьому випадку слід закріпити всі лампи в патронах, ще раз перевірити надійність кріплення фар до кузова.
Проблема - не горить ліхтар зовнішнього освітлення
Можливо, сталося перегорання лампи або ослаблення контакту ліхтаря з масою. У першому випадку необхідно зняти розсіювач і замінити лампу. Рассеиватели на ряді моделей автомобілів знімаються зовні, та деяких вони можуть бути закріплені всередині багажного відділення. У цьому випадку знімають гвинти кріплення і міняють лампу. Якщо причина в ослаблих контакті, світло в ліхтарі з'явиться після підтяжки кріплення ліхтаря з масою.
Проблема - не горить пара габаритних ліхтарів, розташованих по діагоналі автомобіля (правий передній і лівий задній або навпаки)
Найбільш імовірною причиною є ослаблення контакту або перегоряння запобіжника. Слід подивитися, чи горить контрольна зелена лампа включення габаритних вогнів. Якщо ні, причина криється в перегорання запобіжника ланцюга, тому слід перевірити бортову систему на замикання і встановити новий запобіжник.
Якщо не горять всі ліхтарі зовнішнього освітлення автомобіля, причиною неполадки найчастіше є роз'єднання дроти з клемою вимикача або несправність вимикача габаритного світла. Слід підчепити вимикач викруткою і дістати його з гнізда, оглянути місце контакту, приєднати клему, якщо ланцюг розімкнулася.
Якщо з клемою все гаразд, потрібно перевірити робочий стан перемикача, для чого зняти два дроти з клем і з'єднати один з одним (один з 2. Якщо не горить тільки один ліхтар, причиною несправності є перегоріла лампочка, для перевірки якої потрібно розгвинтити гвинти, дістати з чохла корпус разом з патроном, відокремити його від корпусу, після чого вивернути з нього лампу і замінити її в разі несправності.
Проблема - при гальмуванні автомобіля стоп-сигнал не включається
Перевірити прибори щитка. Якщо вони не працюють, винен згорілий запобіжник, який потрібно замінити.
Якщо прибори щитка працюють справно, необхідно перевірити вимикач стоп-сигналів, який розташований у верхній частині важеля гальмівної педалі.
Потрібно зняти з клем два дроти, підключених до вимикача, і замкнути їх: якщо стоп-сигнали включаться, то вимикач вийшов з ладу і його слід замінити.
 
vitiaДата: Понедельник, 03.07.2017, 12:07 | Сообщение # 2
Рядовой
Группа: Пользователи
Сообщений: 4
Репутация: 0
Статус: Offline
по стене знаю выставляют
 
  • Страница 1 из 1
  • 1
Поиск:
Новый ответ
Имя:
Текст сообщения:
Код безопасности:

Яндекс.Метрика
Copyright MyCorp © 2025
Бесплатный хостинг uCoz