xxxsaturn | Дата: Пятница, 15.05.2015, 16:25 | Сообщение # 1 |
Лейтенант
Группа: Администраторы
Сообщений: 63
Репутация: 0
Статус: Offline
| Для зняття акумулятора потрібно послабити гайки клем (рис. 79 а) і від'єднати дроти від висновків акумулятора, потім відвернути гайку кріплення утримує планки (рис. 79 6) і вийняти акумулятор (рис 79 в).
Перед установкою акумулятор очищають від пилу і бруду, протирають кришку, зачищають клеми і висновки від слідів оксиду, встановлюють на місце, загортають гайку кріплення утримує планки, приєднують дроти і загортають гайки клем, змащують кріплення спеціальним мастилом, що оберігає від окислення. Після цього акумулятор готовий до роботи. Установка сухозаряженной акумулятора (без електроліту) Часто при заміні пошкоджених батарей в якості запчастин набувають окремі сухозаряженні, які перед використанням потрібно заповнити електролітом і перевірити їх робочий стан. На новій батареї відкручують пробки і через лійку (краще скляну, так як кислота, з якої складається електроліт, може бути досить агресивною до пластмаси) акуратно заповнюють корпус до максимального рівня. Роботу найкраще проводити при температурі + 20-30 ° С, при вимірі щільність електроліту повинна становити 1,28 г / см3. Після заливки акумулятора його залишають на 20 хв, після чого перевіряють напруга - в нормі воно не повинно бути менше 12,5 В. Якщо напруга нижче цієї цифри, але до 10,5 В, батарею слід зарядити. Якщо показник ще менше, батарея вважається несправною і потребує заміни. Перед установкою акумулятора потрібно ще раз перевірити рівень електроліту в батареях, оскільки, коли кислота вбереться в пластини і сепаратори, її рівень дещо знизиться і його потрібно відновити до рекомендованого, заливаючи той же електроліт, що і спочатку. Зарядка акумулятора Для зарядки акумуляторної батареї її потрібно зняти з автомобіля, очисти корпус акумулятора від зовнішніх забруднень, перевірити рівень рідини у всіх елементах батареї і при необхідності долити до норми, пробки залишити вивернутими. Для зарядки батареї використовують струм силою 5,5 А. Зарядку зазвичай проводять протягом 3 год, при цьому щільність електроліту повинна зрівнятися з нормою, зазначеної у таблиці 2. Періодично при зарядці перевіряють стан електроліту, стежать за тим, щоб його температура не перевищила 40 ° С. При підвищенні температури необхідно або на час перервати зарядку і дати батареї охолонути; або зменшити зарядний струм. При цьому через кожну годину виробляють завмер напруги і щільності електроліту. Коли почнеться процес рясного виділення газу, а його напруга і щільність вирівняються (згідно проведеним вимірам), зарядку припиняють і проводять завмер щільності електроліту. Якщо вона вище норми, електроліт потрібно розбавити дистильованою водою; коли щільність нижче норми, зазначеної в таблиці, необхідно долити електроліт більш високої щільності. Щоб щільність електроліту вирівнялася, після проведеної доливання потрібно залишити акумулятор на зарядку на півгодини, після чого відключити зарядний пристрій, вичекати ще 30 хв і відкоригувати рівень електроліту. Якщо він нижче норми - долити рідина відповідної щільності, при надлишку - відібрати зайвий електроліт, використовуючи гумову грушу для відкачування. Типові несправності Проблема - акумулятор розряджається Перевірити цілісність ременя приводу генератора. Якщо він пошкоджений, замінити. Якщо ремінь цілий, перевірити його натяг, для цього натиснути на нього великим пальцем. Прогин не повинен перевищувати 1,5 см, у разі необхідності треба відрегулювати натяг ременя. Перевірити генератор. У разі виявлення несправності віддати його в ремонт. Перевірити систему електрообладнання на пошкодження ізоляції струмоведучих елементів. Знайти пошкодження і заізолювати. Причиною того, що акумуляторні батареї швидко розряджаються, може бути і установка на автомобілі нового електрообладнання, не передбаченого схемою; в цьому випадку при відключенні додаткового електроустаткування проблема буде усунена. Перевірити стан батареї. Якщо її корпус сильно забруднений, необхідно очистити його і кришку від бруду м'якою ганчіркою з содовою водою або водним розчином нашатирного спирту. Попадання в електроліт сторонніх домішок може стати причиною появи даної несправності. У цьому випадку необхідно спочатку знову зарядити акумулятор, потім злити старий електроліт, промити батареї, залити нову рідину і повторно зарядити пристрій. Перевірити рівень електроліту. При зниженні його нижче допустимої межі (рівня верхньої пластини) долити дистильовану воду до відновлення необхідного рівня. Якщо причиною розрядки акумулятора є коротке замикання, необхідно замінити акумуляторні батареї на нові. Проблема - вихлюпування електроліту з акумулятора Перевірити, чи не перевищено верхній допустимий рівень електроліту в батареях. При необхідності відрегулювати його. Перевірити цілісність корпусу. Поява тріщин і пошкоджень може стати причиною витоку електроліту - в цьому випадку потрібно замінити батарею. Перевірити регулятор напруги генератора. При надмірно високій напрузі електроліт закипає і може виплеснутися з акумулятора. У разі несправності деталі замінити регулятор на новий. Якщо регулятор напруги в справності, але акумулятор сильно нагрівається і електроліт закипає, необхідно перевірити пластини акумулятора. Їх сульфацил може стати причиною виплескування рідини з корпусу - в цьому випадку потрібно замінити батареї.
|
|
| |