xxxsaturn | Дата: Пятница, 15.05.2015, 14:51 | Сообщение # 1 |
Лейтенант
Группа: Администраторы
Сообщений: 63
Репутация: 0
Статус: Offline
| Проектування ВАЗ десятого сімейства почалася задовго до її масового виробництва, в 1983 році. Цей проект отримав співзвучне з моделлю назва - ВАЗ 2110. Конструктори Волзького заводу планували реалізувати технічно новий автомобіль на базі ВАЗ 2108, однак ряд внесених змін дуже сильно вплинув на збільшення собівартості кінцевого продукту. Згодом, на основі цього проекту, замість ВАЗ 2110, був створений седан ВАЗ 21099, конструкція якого не привернула до серйозного подорожчання виробництва машини. Перші дослідні «десятки» з'явилися в 1989 році, на ВАЗі планували запустити збірку вже в 1992-му, але криза почала «дев'яностих» геть розбив ідею втілення ВАЗ 2110 в реальність.
Перша серійна модель десятого сімейства ВАЗ зійшла з конвеєра в 1995 році, через 3 роки від запланованої дати. На той момент ВАЗ 2110 вже не був технічно досконалим автомобілем. Але на тлі інших ВАЗів «десятка» виглядала сучасно і дорого. Цю модель відносили до більш високого, конкурентоспроможного класу. На ВАЗ 2110 були застосовані сучасні технічні рішення, такі як електронне управління ДВС і бортовий комп'ютер. З часом в оснащенні з'явилися електросклопідйомники і ГУР. ВАЗ 2110 - вдалий для свого часу автомобіль. Незважаючи на деякі недоробки конструкторів, затребуваність цієї моделі, як на рідному ринку в Росії, так і за її межами, завжди залишалася високою.
|
|
| |